دانلود کتاب های معماری

Download Architectural Books

دانلود کتاب های معماری

Download Architectural Books

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

دانلود کتاب Evidence-Based Design of Elementary and Secondary Schools

حسین رهنما | پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

 

نام کتاب : Evidence-Based Design of Elementary and Secondary Schools

نویسنده : PETER C. LIPPMAN 

ویرایش : 1

سال انتشار : 2010

فرمت : PDF

تعداد صفحه : 357

انتشارات : John Wiley & Sons


دانلود کتاب - حجم : 88.80 مگابایت

  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

  چنان چه برای دانلود با مشکل مواجه شدید به لینک زیر مراجعه نمایید.

       راهنمای دانلود از Uploadboy

 در صورت خراب بودن لینک کتاب، در قسمت نظراتِ همین مطلب گزارش دهید.

 چنانچه کتاب خاصی مدٌ نظرتان است، آن را در قسمت نظرات معرفی کنید تا در صورت امکان در وبلاگ قرار گیرد.

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب : مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره نظام وظیفه تلفنی

برای مشاوره تحصیلی و روانشناسی میتوانید به سایت مرکز مشاوره تلفنی رهیاب مراجعه کنید

نظرات  (۵)

با سلام
در پستی که کتاب با عنوان problem seeking را برای دانلود گذاشته اید، به قسمت ادامه مطلب نمی رود، یعنی پیام می دهد که چنین مطلبی موجود نیست. حتی نمی شد آنجا کامنت بگذارم.
ممنون می شوم بررسی کنید.
با تشکر بسیار
با سلام مجدد
من هر سه قسمت این کتابی که در اینجا قرار داده اید را دانلود کردم و در یک فولدر قرار دادم ولی اکسترکت نشد. ارور داد. نمی دونم مشکل از دانلود های من بود و یا فایل ها مشکل دارند. ممنون می شوم بررسی بفرمایید.

این مشکلی هم که در نظر قبلی بیان کردم هنوز رفع نشده. همچنان پیام "چنین مطلبی وجود ندارد." می آید.

با تشکر بسیار از زحماتتون

پاسخ:
پست problem seeking مشکلی نداشت
فایل ها هم دوباره دانلود و اکسترکت شدند. مشکلی نداشتند
Problem Seeking: An Architectural Programming Primer 4th Edition

میگه چنین مطلبی وجود ندارد.... !!!
میگه فایل یافت نشد!!!!!
لطفا پیگیری کنید!!!!!!!!
سلام من این کتاب رودانلود کردم اما باز نمیشه ... اینجا بعضی از دوستان اشاره کردند که این کتاپ چند پارت هست اما من 1 لینک بیشتر مشاهده نمیکنم امکانش هست راهنمایی کنید؟
پاسخ:
سلام. کتاب قبلا به صورت چند پارت بود و چون کاربران مشکل پیدا می کردند به صورت تک پارت برای دانلود قرار داده شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی