دانلود کتاب های معماری

Download Architectural Books

دانلود کتاب های معماری

Download Architectural Books

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

دانلود کتاب معماری و راز جاودانگی - The Timeless Way of Building

حسین رهنما | دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

نام کتاب : معماری و راز جاودانگی -  The Timeless Way of Building

نویسنده : Christopher Alexander

سال انتشار : 1979

فرمت : PDF

تعداد صفحه : 546

انتشارات :  Cess Center for Environmental


دانلود کتاب - حجم : 19.77 مگابایت

  چنان چه برای دانلود با مشکل مواجه شدید به لینک زیر مراجعه نمایید.

       راهنمای دانلود از Uploadboy

 در صورت خراب بودن لینک کتاب، در قسمت نظراتِ همین مطلب گزارش دهید.

 چنانچه کتاب خاصی مدٌ نظرتان است، آن را در قسمت نظرات معرفی کنید تا در صورت امکان در وبلاگ قرار گیرد.

 

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب : مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره نظام وظیفه تلفنی

برای مشاوره تحصیلی و روانشناسی میتوانید به سایت مرکز مشاوره تلفنی رهیاب مراجعه کنید

نظرات  (۱۱)

hichi
use va pass baraye download chetor mishe gereft?
thx
پاسخ:
berid tooye site http://bookos-z1.org va az oonja register konid
سلام .. خسته نباشید..
چه سایت خوبی دارید.. هر کتابی که دوست دارم توش هست.. فقط لطف کنید نحوه دانلود کتاب رو مرحله به مرحله توضیح بدید! من بلد نیستم چطوری دانلود کنم.. فکر میکنم دو تا پیغام قبلی هم همین مشکل رو داشتن

بی نهایت ممنون :)
پاسخ:
ایمیلتون رو بفرستید. بعد باید با استفاده از دعوتنامه که براتون میفرستم رجیستر کنید. بعد لاگین بشید و دانلود کنید
چرا دانلود نمیشه. این bookos-z1 چیه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
باید با استفاده از دعوتنامه که براتون میفرستم رجیستر کنید. بعد لاگین بشید و دانلود کنید
ایمیلمو چه جوری بفرستم؟چه طور عضو بشم؟؟؟نمیتونم دانلود کنم!!
سلام
موضوعی با عنوان ذیل در سایت هست، که خود کتاب موجود نیست...

دانلود کتاب یادداشت هایی بر شکلگیری فرم Notes on the Synthesis of Form

با تشکر
  • وحید الله اسلام
  • سلام و احترامات:
    من کتاب معماری و راز جاودانګی را داونلود میکردم لطفا مرا به هر ګونه که اسان میشود راجستر سایت تان بسازد تا کتاب های مفید شما را داونلود کده بتانم
    خیلی ممنون
    چطوری میشه عضو مجموعه این سایت شد؟

    ممنونم از شما
    سلام من نمیتونم کتاب مورد نظرمو دانلود کنم.
    چکاری باید انجام بدم؟
    من نمیتونم کتاب مورد نظرمو دانلود کنم لطفا مرحله به مرحله توضیح بدین.ممنون.
    پاسخ:
    شما می توانید به پست راهنمای دانلود از سایت آپلودبوی که در انتهای اکثر پست ها وجود دارد مراجعه کنید.
    link e uploadboy kharaabe

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی